MyAwesomeDiary


Get your own Digital Clock



OWNER

Diary About Links

Assalamulaikum .. welcome to my diary,,sudi-sudilah folow saya ,, insyaAllah kunjugan anda akan dibalas .. :)

Daisypath Wedding tickers


SEMBANG-SEMBANG



follow me




JOM KLIK-KLIK



MY FACEBOOK

Fazilah Abdul Manap

Create Your Badge

EN.SUAMI





dia imam saya,, dia hidup saya,, dia masa depan saya,, dia segala-galanya bagi saya,, i love you so much..

MY HERO







the only little hero in my family MUHAMMAD 'AQILUDDIN.. buah hati pertama kami..

MY PRINCESS







the only little princess in my family AMIRAH HUMAIRA'.. buah hati kami..

MY FAMILY





my happy family,, mereka kebahgiaan saya ,, mereka segala-galanya bagi saya,, i love you all ♥

DOA PEMBUKA

doa pembuka 12 pintu..






ألسلام عليكم ورحمة ألله


Alhamdulillah....semalam sempat bawa keluarga pergi melancong kat muzium kuala kedah n sekitar tepi laut yang mendamaikan.....
tengokla laut tu....cantikkan....subhanallah....kuasa pencipta...kat sini la tempat mencari rezeki tuk para2 nelayan...alhamdulillah....

cantikkan..........

wajah2 kegembiraan keluargaku......

puteri kesayanganku.....happy je dapat jalan2.....


putera yang d kasihi.....sampai takmau tengok kamera sebab seronok tengok bot yang lalu.....

seronok je Aqil n HUmaira dapat jumpa abg long, abg ngah, abg chik, kak ni ia n tokwan ......dalam gambar menceritakan segalanya....betul tak...huhu


Aqil n humarai ngan maklong .......masa jalan2 ni takde plak gambar kenangan ku ngan my hubby....huhu.....takpe la..janji aku happy dapat jupa my family....ntah bila plak dapat jumpa....
apa2pun saya sayang keluarga saya.......jumpa lagi dilain masa , bye :)