MyAwesomeDiary


Get your own Digital Clock



OWNER

Diary About Links

Assalamulaikum .. welcome to my diary,,sudi-sudilah folow saya ,, insyaAllah kunjugan anda akan dibalas .. :)

Daisypath Wedding tickers


SEMBANG-SEMBANG



follow me




JOM KLIK-KLIK



MY FACEBOOK

Fazilah Abdul Manap

Create Your Badge

EN.SUAMI





dia imam saya,, dia hidup saya,, dia masa depan saya,, dia segala-galanya bagi saya,, i love you so much..

MY HERO







the only little hero in my family MUHAMMAD 'AQILUDDIN.. buah hati pertama kami..

MY PRINCESS







the only little princess in my family AMIRAH HUMAIRA'.. buah hati kami..

MY FAMILY





my happy family,, mereka kebahgiaan saya ,, mereka segala-galanya bagi saya,, i love you all ♥

DOA PEMBUKA

doa pembuka 12 pintu..







ألسلام عليكم ورحمة ألله



semuanya bermula di sini....sebelum tu saya nak menceritakan detik bermulanya kait mengait ni...start mengait ni waktu pregnant dalam seawal 2 bulan gitu...org kata mengidam la sangat....mata asyik nampak jarum kait je...hahaha....maka bermulala edisi mencari benang dan jarum kait...alhamdulillah...oleh kerana ada sedikit asas yang tahu maka dapat juga kait beberapa set baby time tu....

topi baby pertama yang berjaya saya kait...

kasut baby yang pertama saya kait...haha...time ni masih belajar so kasut ni nampak teramatla comot....

set baby......

set baby kuning terang lg....

topi yang selalu baby saya pakai time nak p klinik...muat2 je...tp puas hati sebab cute je bila Humaira' pakai...hehe

yang ni plak set baby boy...time ngandung hari tu tak tau baby boy o girl so saya sediakan kedua2 set tuk baby....set ni juga yang menjadi hot item n banyak d oder oleh kawan2.....

ha....ini satu set tuk baby siap ngan baju, mitten, booties n hat.....merah2 gitu....


yang ni plak baju tuk humaira...alhamdulillah....semuamya ok....
so...silala cuci mata n tengok..kot2 ada yang berkenan....saya juga menyediakan beberap produk kaitan...so...tunggu..akan d update. lg k.....

Labels: