MyAwesomeDiary


Get your own Digital Clock



OWNER

Diary About Links

Assalamulaikum .. welcome to my diary,,sudi-sudilah folow saya ,, insyaAllah kunjugan anda akan dibalas .. :)

Daisypath Wedding tickers


SEMBANG-SEMBANG



follow me




JOM KLIK-KLIK



MY FACEBOOK

Fazilah Abdul Manap

Create Your Badge

EN.SUAMI





dia imam saya,, dia hidup saya,, dia masa depan saya,, dia segala-galanya bagi saya,, i love you so much..

MY HERO







the only little hero in my family MUHAMMAD 'AQILUDDIN.. buah hati pertama kami..

MY PRINCESS







the only little princess in my family AMIRAH HUMAIRA'.. buah hati kami..

MY FAMILY





my happy family,, mereka kebahgiaan saya ,, mereka segala-galanya bagi saya,, i love you all ♥

DOA PEMBUKA

doa pembuka 12 pintu..







ألسلام عليكم ورحمة ألله


Alhamdulillah....hari ni dapatla saya mengupdate beberapa contoh tempahan pensel box.....org kata nak seribu daya taknak seribu malas....haha......sebenarnya bnyak juga tempahan pensel box ni....tp hanya beberapa pic je la yang saya masukkan kat sini.....nanti jenuh plak nak tengok kan......
kebanyakan pensel box ni tempahan dari kawan2 anak menakan......
kotak pensel ni takde lining....coz kaitan dah padat n kemas, so tak payah susah2 boh lining dah....
saya guna teknik sc n star stitch......
so....kalau ada sesiapa yang berminat blh la tinggalkan pesanan korang kat fazilahabdulmanap@yahoo.com
ataupun blh la tinggalkan sebarang pesanan d ruangan komen ni k......

Labels: