MyAwesomeDiary


Get your own Digital Clock



OWNER

Diary About Links

Assalamulaikum .. welcome to my diary,,sudi-sudilah folow saya ,, insyaAllah kunjugan anda akan dibalas .. :)

Daisypath Wedding tickers


SEMBANG-SEMBANG



follow me




JOM KLIK-KLIK



MY FACEBOOK

Fazilah Abdul Manap

Create Your Badge

EN.SUAMI





dia imam saya,, dia hidup saya,, dia masa depan saya,, dia segala-galanya bagi saya,, i love you so much..

MY HERO







the only little hero in my family MUHAMMAD 'AQILUDDIN.. buah hati pertama kami..

MY PRINCESS







the only little princess in my family AMIRAH HUMAIRA'.. buah hati kami..

MY FAMILY





my happy family,, mereka kebahgiaan saya ,, mereka segala-galanya bagi saya,, i love you all ♥

DOA PEMBUKA

doa pembuka 12 pintu..






mlam ni saje nak berbloging plak nak cerita pasal hook @ jarum kait kesayangan ku....

mula2 nak mengait dulu ni la jarum yang saya guna...mak aih...kecik bebenor sedangkan benangnye besar...tak sesuai menyebabkan benang jadi macam pecah2 gitu...tensyen d buatnye...rupa2nye jarum ni khusus hanya tuk kait dioly...ala macam alas meja tu...chaiback ke....tau kan?


alamak...pic masalah plak....huhu....yang ni plak jarum besar sikit...yang ni saya guna tuk kait beg n dengan kata yang jelas kait benda yang besar2....yang ni beli ngan member mukabuku...huhu...harga dah tak ingat la plak....ada satu lg jarum yang paling saya sayang yang hilang entah ke mana, puas dah cari tp tak jumpe...sampai sekarang, jarum yang banyak berjasa pada saya...cukup selesa menggunakannye....


jarum ni plak beli kat kedai apek kayu...huhu...jenama rose.....jarang sikit guna sebab jari tak selesa...hihi


yang ni plak beli ngan member muka buku juga...amat selesa d gunakan..hihi...satu set ada 7 tapi satu lg duk dalam beg n tak sempat nak ajak sessi bergambar...haha.....


yang ni yang paling terbaru...masuh hangat lg,...belom sempat mencuba....hihihi...tu je cerita saya pada kali ini...hihi...yang benar......

Labels: