MyAwesomeDiary


Get your own Digital Clock



OWNER

Diary About Links

Assalamulaikum .. welcome to my diary,,sudi-sudilah folow saya ,, insyaAllah kunjugan anda akan dibalas .. :)

Daisypath Wedding tickers


SEMBANG-SEMBANG



follow me




JOM KLIK-KLIK



MY FACEBOOK

Fazilah Abdul Manap

Create Your Badge

EN.SUAMI





dia imam saya,, dia hidup saya,, dia masa depan saya,, dia segala-galanya bagi saya,, i love you so much..

MY HERO







the only little hero in my family MUHAMMAD 'AQILUDDIN.. buah hati pertama kami..

MY PRINCESS







the only little princess in my family AMIRAH HUMAIRA'.. buah hati kami..

MY FAMILY





my happy family,, mereka kebahgiaan saya ,, mereka segala-galanya bagi saya,, i love you all ♥

DOA PEMBUKA

doa pembuka 12 pintu..






Assalamualaikum ....wah lamanye tak update blog...bukannye apa agak sibuk ngan crochets kebelakangan ni...
ceh..dah macam menteri2 plak...sibuk la sangat hahaha.....
Alhamdulillah baru2 ni ada menyertai projek SWAP doily anjuran group GENG SUKA MENGAIT d facebook....fuh~ agak mencabar sebab saya tak pernah lg kait doily...tambah2 menggunakan benang halus......


ini pic memula kait doily...nampak tak...kaitan yang agak longgar n kurang kemas...so...apalagi...
buka la balik n mulakan yang baru dengan menggunakan jarum yang lebih sesuai tuk benang halus ni......


Alhamdulillah...hasil agak memuaskan lepas tukar jarum...hihi....


dan akhirnye siaplah doily saya yang tak seberapa ni...maklumla budak br belajar dan akhrnya macam dah terjatuh hati plak ngan doily ni...
doily ni tak besar mana...dalam 15'' kesemuanya ada 32 row.....
harapnya rakan SWAP saya berpuas hati la ye......

Labels: