MyAwesomeDiary


Get your own Digital Clock



OWNER

Diary About Links

Assalamulaikum .. welcome to my diary,,sudi-sudilah folow saya ,, insyaAllah kunjugan anda akan dibalas .. :)

Daisypath Wedding tickers


SEMBANG-SEMBANG



follow me




JOM KLIK-KLIK



MY FACEBOOK

Fazilah Abdul Manap

Create Your Badge

EN.SUAMI





dia imam saya,, dia hidup saya,, dia masa depan saya,, dia segala-galanya bagi saya,, i love you so much..

MY HERO







the only little hero in my family MUHAMMAD 'AQILUDDIN.. buah hati pertama kami..

MY PRINCESS







the only little princess in my family AMIRAH HUMAIRA'.. buah hati kami..

MY FAMILY





my happy family,, mereka kebahgiaan saya ,, mereka segala-galanya bagi saya,, i love you all ♥

DOA PEMBUKA

doa pembuka 12 pintu..






ASSALAMUALAIKUM.....

agak lama juga tak update blog ni....bersawang abih...hehe....sibuk ngan dunia crochets....alhamdulillah selesai tuk misi menyiapkan kopiah kait tuk PRU13 yang bakal tiba nanti....
dengan senang hatinye dapatlah upload beberapa pic kopiah kait tersebut....hehe...





yang paling menguji sekali....walauapapun alhamdulillah cust puas hati n saya pun senang hati....



yang ni simple je n cepat je siap.....hope cust suke pakai bukan time PRU ni je hope sampai bile2.....




ketiga2 kopiah ni milik org yang sama....


pas untuk semua...hehe....





juga milik org yang sama...mencabar juga sebab nak buat kopiah ala2 topi....sampai pening2 lalat d buatnye...hihihi.......ISUZU....maklumlah...yang menempah pon tokey bengkel kete...huhu



corak yang simple..




siap ada nama lg...hehe...




saya juga menerima tempahan kopiah kait kanak2...kalau ada yang berminat boleh la....contact saya d http://www.facebook.com/Fazilah Abdul Manap
sebarang tempahan masukkan aje dalam inbox saya k....





ni pula contoh kopiah kait tuk kanak2 yg ada nama.....corak boleh....
ok la...time tuk crochet lg....in sha Allah jumpa lg d lain update......
wassalam....

Labels: